Zainah istri pertama

Kehidupan ini satu adventure yang menakjubkan. Para pembaca situs Rumah Seks.. N ucapkan salam bahagia. Berbahagialah membaca kisah-kisah yang dilalui oleh N. Banyak kisah suka dan duka yang berlaku di kompleks kepolisian di mana N menetap/tinggal.

Hati N sedih. Hujung tahun 1967 N terpaksa meninggalkan kompleks kepolisian itu. Pindah mengikut abahnya yang ditukarkan ke Kuantan, Pahang pula. Dia terpaksa meninggalkan kakak-kakak dan makcik-makcik gersang yang telah mengajarnya tentang sex dan bagaimana hendak memuaskan naluri perasaan seorang wanita di atas katil dan juga memuaskan dirinya. Pelajaran-pelajaran itu menjadi senjata saktinya dalam meladeni wanita baik yang muda mahu pun tua dan tidak kira dari apa bangsa.

Tubuhnya makin sasa dan dia tampak segak. Tinggi dan athletis. Sudah mencecah 170cm.. Masih juga tidak suka pakai seluar dalam. Masih juga gemar konolnya ditibai angin dalam celana atau seluarnya.. Hihihi.. Itulah N..

N menjadi amat pening. Rezekinya untuk memuaskan nafsu makcik-makcik gersang seperti yang telah dilaluinya tidak berlaku di tempat barunya. Sebab abahnya tidak mendapat kemudahan berek dalam kompleks polis dan mereka sekeluarga terpaksalah duduk di rumah sewa.

Abahnya menyewa sebuah rumah kampong dari enam buah rumah dalam kebun getah. Bkt. S nama kampong itu. Rumah-rumah sewa itu milik seorang bernama Rahim(35thn) dan isterinya seorang ah, ah Zainah(29thn). Rumah mereka sebuah bangalo letaknya di depan rumah sewaan yang didiami oleh N dan keluarganya.

Rumah-rumah sewa yang enam buah itu dibuat sebaris melintang dengan jarak dalam 50 kaki antara sebuah rumah dengan sebuah rumah yang lain. Terletak dalam kebun getah dan di belakang rumah sewaan pula semak samun. Ada juga pokok buah rambutan, macang, mangga dan manggis di tanam oleh penghuni-penghuni rumah sewa yang lalu. Bila pokok membesar, si penanam tidak dapat merasai buah-buahnya melainkan warga penyewa yang masih kekal menyewa di situ.

Rumah sewa yang diduduki oleh N ialah No 1, di depan ialah bangalo tuan Rumah Rahim. No 2 di duduki oleh Pakcik Sulaiman (40thn), anggota polis berpangkat koperal, isterinya Makcik Sawiyah(38thn), surirumah dan dua orang anak mereka, No 3 milik Abang Tukiman (30thn), seorang buruh LLN dan isterinya Kak Sakinah(24thn), seorang suri rumah, tiada anak, No. 4 Pakcik Hilmi (35thn) kerani LLN, isterinya Makcik Mirah (34thn) juga kerani LLN dan dua orang anak mereka dijaga oleh Makcik Sawiyah, No 5 Pakcik Hakim (45thn), seorang posman, isterinya, MakcikSharifah(43thn), pandai menjahit baju dan mengambil upah, anak mereka seramai tiga orang bersekolah di sekolah asrama penuh dan No 6 milik Bang Harun (28thn) kerani sekolah dan istrinya Cikgu Limah (25thn) yang mengajar di salah sebuah sekolah menengah di pekan.

Itulah kehidupan yang dilalui oleh N dalam kelompok kebun getah dengan sebuah masyarakat yang kecil terdiri dari tujuh keluarga. Dengan kebenaran tuan rumah, Rahim penghuni dibenarkan berkebun dan memelihara ayam dan itik. Maka kerja-kerja bercucuk tanam, mendirikan reban ayam dan itik, memberi makan ayam dan itik menjadi kerja harian N apabila balik dari sekolah. Dan N juga membina sebuah pondok yang kemas di hujung kebun, jauh dari reban ayam dan itik di bawah pohon manggis yang rendang dan tersorok.

Pondok itu berlantaikan papan, berdinding papan separuh, separuh dengan buluh di bahagian atasnya, bertingkap dan pintunya hanya di tutup dengan bidai buluh bila hujan. Atapnya dari zinc dan boleh dibuat tempat dia belajar dan memuatkan tiga hingga empat orang. Di situlah N selalu menghabiskan waktu-waktu luangnya. Manakala daun tingkap juga diperbuat dari buluh yang dianyamnya dengan baik. Pondok itu agaktersorok.. Lantai beralaskan tikar dengan rak buku dari buluh dan dua buah bantal lusuh.

Sekali sekala N tersenyum bila mengingatkan pondok yang dibina dengan bantuan abahnya itu. Pondok dulu di kompleks lama, tempat dia mula-mula bersetubuh dengan makcik Anum.. Apakah pondok yang kini di dudukinya akan menjadi tempat dia bercengkerama?Bersetubuh dengan makcik Anum adalah kenangan paling manis dan mereka mengulanginya selalu di situ. N mengelengkan kepalanya.. Apakah makcik-makcik yang menjadi jirannya ada yang gersang? Apakah dia berpeluang menjadi pengintai kerana letak duduk rumah sewa di situ agak sukar juga untuk melakukan perbuatan tersebut.. Kecuali di waktu malam, boleh mengintai melalui celah-celah tingkap atau daun-daun papan rumah sewa yang sekah.. Apakah ada makcik-makcik atau kakak-kakak yang gersang di situ?N tidak mampu menjawab sedangkan penisnya sering mencanak tegak bila mengenangkan apa yang sudah dilaluinya. Sudah masuk tiga bulan penisnya tidak merasa cipap wanita, semenjak berpindah ke Bkt S.

Selalunya N akan berada di pondok itu selepas makan di rumahnya, sebaik balik dari sekolah. Sekiranya ada latihan sukan, dia berada di pondok itu untuk jangkawaktu yang sekejap.

*****

ah Zainah, isteri tuan rumah, tidaklah tinggi orangnya. Bertubuh macam penyanyi S. Mariam. Memiliki dua buah gunung kembar yang sederhana dan punggungnya lebar. Orangnya pendiam tetapi sering tersenyum mulus. Dia mengajar di sebuah sekolah agama rakyat bersama-sama dengan suaminya. Mereka belum dikurniai anak walaupun sudah lima tahun menikah.

Selalunya ah Zainah ada di rumah selepas tengahari, habis mengajar sedangkan suaminya akan balik selepas maghrib. Ada tiga atau empat hari dalam seminggu suaminya tiada di malam hari. Tinggallah ah Zainah sendirian di rumah pada waktu itu.

Ada waktunya N melihat ah Zainah akan duduk di depan rumahnya menung dan murung. N amat menghormati ah Zainah dan dia selalu menyapa kalau dia melihat ah Zainah ketika dia balik dari sekolah. N geram juga dan merasa senang kalau ah Zainah dapat disetubuhinya..

N memerhati sekeliling. Dia tahu kawasan rumah sewa itu terbuka tidak berpagar dan bebas. Bila malam agak gelap kecuali sinar datang dari lampu-lampu dari rumah sewa. Dia dapat melihat dengan jelas ke dalam bilik ah Zainah yang disinari dengan lampu tidor yang berwat kecil dari tepi katil besar bercadar biru muda. Matanya ditekap ke dinding sebab dia mendapati kereta Rahim tidak ada di depan rumah. Dia mlihat ah Zainah berbaring, hanya memakai kain batik dan baju kurung kedah di atas katilnya sambil merenung siling bilik itu. Tiada yang menarik dan tiada aktiviti cuma ah Zainah kelihatan merenung jauh. Entah apa yang difikirkannya..

N gegas menuju ke rumah Abang Tukiman. Dia menyusur ke tepi bahagian bilik di sebelah luar mencari lubang di dinding. Dia dapat mendengar bunyi desahan dan jeritan halus. Hati N berdebar. Dia melekapkan kelopak matanya ke lubang yang ada. Dia dapat melihat kamar yang hanya dihiasi dengan lampu tidor yang malap. Namun dia melihat punggung dan batang lelaki sedang keluar masuk ke dalam lubang faraj. Kini pompaan pungung itu agak perlahan.. Sedang lubang faraj yang menerima penis itu mengeluarkan cecair..

"Iee abang ni.. '"suara Kak Sakinah kedengaran mengerutu..

Abang Tukiman sudah tidak menghenjut lagi lalu berbaring menindih tubuh Kak Sakinah. Kemudian mengalihkan tubuhnya dan N dapat melihat penis Abang Tukiman yang sudah lembik. Kak Sakinah merempan sambil duduk memandang suaminya.

Dia memukul punggung Abang Tukiman.. Mukanya masam.. N dapat melihat payudara Kak Sakinah berbuai. Puting susunya panjang berwarna cokelat cerah. Buah dadanya sederhana cantik dan keras tegak. Kulitnya halus.

"Apalahh abang nii.." cubit Kak sakinah ke peha Abang Tukiman. "Lom apa-apa abang sudah kuar.. Inah tak dapat apa-apa bang.. Ina tak Puass.."
"Huhh.. Kamu tuu asyik-asyik tak puas.." balas Abang Tukiman dengan suara garau lalu kemudian berdengkur.

Kak Sakinah mengelap vaginanya lalu memakai semula baju dan kain batik jawanya. Dia duduk di atas katil. Hatinya mengkal.

"Dia je yang puas.. Kita ni apa.." rungutnya.. Lalui kembali duduk di atas katil menyandarkan tubuh mungilnya. Memeluk bantal guling di celah kelangkangnya.

N beredar dari aktiviti mengintainya. Cuma N tidak melakukan onani sebab dia tidak suka dengan pekerjaan tersebut kerana diangapnya sebagai menipu diri. Namun nafsunya bergejolak juga. Tambah melihat payudara Kak Sakinah yang tegang dan mengeras itu.

*****

Mana kucing melepaskan umpan. Mana kucing menjauhkan tikus. Maka takkanlah N mahu melepaskan rezeki yang datang bergolek.. Pucuk dicita ulam mendatang.

"Ieeaa.. Uuuaa.. Iiaa.. Uuaa.. Ssseddapp.." ah Zainah mengepit pehanya ke pipi N ketika N menjilat pukinya sambil dia mendesah, mengeluh dan merenggek.
"Uwaa.. Uwaa.."

ah Zainah mengeliat ke kiri ke kanan kemudian membangkitkan tubuhnya sambil memandang kepada N yang sedang menjilat kelentit, mengulom kelentit memainkan lidahnya di clit itu, ah Zainah mengerang dan menjerit-jerit halus sambil menangkat-angkat buntutnya dengan menungkat tangannya ke tilam di biliknya petan yang sunyi itu.

N meneruskan kerja sambil menjulur lidahnya ke dalam lubang faraj ah Zainah, sambil mwenyedut lubang itu yang sudah berair..

"OOoo N.. Ooo N.. Pandai kau.. Pandai.. Sedapp," desah ah Zainah mengoyangkan kepalanya yang sedang kenikmatan dan kesedapan. Dia meramas-ramas kepala N.

N mengentel puting susu ah zainah yang keras dan tegang. Dia meramas-ramas payudara yang sederhana besar itu hinga tegang. ah zainah bagaikan dirasuk kesedapan.

"Uwa.. Uwa.. Urghh.. N.. Bagus kau," kata ah Zainah, N mengangka mukanya dari pepet ah Zainah lalu berdiri bogel di depan ah Zainah.
"Iee besarnya kote kau.. Panjangnya butuh kau N," mata ah zainah bagaikan terbeliak sekejap.

Segera N merebahkan ah zainah di atas ilamnya yang empuk itu. Dia mengangkangkan lebar-lebar peha ah Zainah. Kelihatan puki ah Zainah terbuka, liang warna merah muda dengan air membecak pukinya. Pantas N memegang batang zakarnya lalu meletakkan ke mulut lubang faraj ah Zainah.

"Uuu.. Pelan-pelan N.. Takutt.." jerit kecil ah zainah membiarkan bibir farajnya di kuak oleh jejari N.
Kini N menekan kepala zakarnya.." Plup.. Plup.." Kepala zakar N sudah masuk ke lubang faraj ah Zainah..
"Aduh.. Adu.. Aduhh.. N pelan.." ah zainah merasakan lubangnya ang sempit dan sendat itu ditujah oleh satu objek yang besar dan kental namun rasa itu kini bertukar.. Mendatangkan sensasi yang ngilu dan bergetar.. Diunding vaginanya yang berair memberi laluan kepada batang zakar N untuk keluar masuk di lubang farajnya.. ah zainah mengoyang danmengayak pinggulnya dan ke depan ke belakang mengikut hentakan dan henjutan N..

Ah Zainah merasakan kegelian bermain di semua dinding dalam lubang farajnya. Dia mengerang.. Dia mendesar.. Dia menjerit.. Tubuhnya mengikut rentak.. Tangan N meramas teteknya kuat-kuat.. Dan nikmat menjalar ke seluruh tubuhnya..

"Sedap Ah.. Sedap ke.. Rasa ke?" tanya N yang terus mempompa batangnya ke lubang yang sempoit dan mencengkam itu.
"Sedapp.. Nikmat N.. Ko pandai.. tak reti.. sekejap je main.." kata ah Zainah yang kini pendek-pendek danb kasar nafasnya. Dia mengeluinjang.. Dia menahan nikmat dan penis N yang besar itu menujah dan menghunjam ganas ke lubang faraj dan mengenai dinding 'g' nya.. Ah zainah kewalahan

"Uwa.. Uwa.. Urghh.. Hihuu.. Urghh.. N.. Tak tahan.. Tak tahan dahh.. Uuurghh.." jeritan Ah Zainah mengetar terasaseka di kerongkongnya.
"Arghhaa.. Kuarr"

N merasakan batang zakarnya berair lembab. Dia terus menghenjut sambil memegang kedua belah bahu ah zainah sambil mengucup bibir manis ah zainah dan mereka berkulom lidah dan bertukar air liur. N terus menghenjut laju, keras dan tepat. Dia merapatkan pangkal penisnya ke dinding faraj ah zainah sambil mengali.

Kaki ah Zainah terkial-kial.. "Urghh saya kuar lagii N." Ah zainah memeluk erat belakang tubuh N dengan kedua belah tangannya, sambil kakinya melipat punggung N yang rakus menghenjut pendek dan pantas.

N meneruskan pergerakannya lama. Henjutanya berkali-kali membuatkan ah Zainah tidak tentu hala. ah zainah merasakan dia seakan-akan hilang pedoman. Belum pernah dia merasakan nikmat bersetubuh sebeginbi asyik dan sedapnya. Dia mengalami klimaks sebanyak lima kali sedangkan N masih fit dan cergas menghenjut lubang pukinya. Sungguh inilah nikmat bersetubuh yang baru pertamakali dirasainya dengan seorang budak berusia lima belas tahun.

"Ahh.. Tunggu mani saa.." kata N yang menghenjut lajuu bagaikan idak mahu berhenti akhirnya N menjeritt..
"Ah air mani saa kuar.."

Ah Zainah memainkan punggungnya dan menerima air mani N dalam lubang farajnya yang kini mula teras hangat di sekeliling dinding vaginanya. Hemburan sprema itu membuatkan mata hitamnya ke aas dan maa putihnya kuyu kelihatan denga nafasnya ditahan-tahan akibat menerima kesedapan yang amat sangat..

*****

Keadaan yang dialami oleh N seperti petang itu berlanjutan bila ah Zainah memerlukannya. ah zainah kagum dan merasa nikmat serta amat senang dengan permainan yang diuberikan oleh N.

"Jaga rahsia kita ni N.. Tak siapa boleh tahu.." kaat ah Zainah yang meemluk N manja. N mengucup bibir ah zainah.
"Baik ah.. Saya jaga.. Saya suka kongkek ah.. Lubang ah sempit.."kata N memuji.
"Ya.. Kote, suami saya tak sebesar dan panjang kote kau.. Melecet bibir puki ah ni pedihh.. Namun tetap sedap.. Kote kau memberi nikmat yang ak terhingga.." puji ah Zainah sambil meramas penis N.
"Tak bagi ah cukup ke?" tanya N mengerling sambil memegang payudara ah Zainah.
"Tidak.. Dia main kejap. Lagipun dia agak ah ni mandul dan dia berbini muda seorang lagi. Madu ah tu baru berusia 18 tahun lepasan SPM," jelas ah Zainah kecewa," Tapi tak apa kau ada untuk hilangkan dahaga ah kan? Sayang kat kamu.." Ah Zainah memberi senyum ke N sambil memegang dagu N.
"Ya ah.. Saya ada dan pangil bila ah mahu.. Saya suke katah juga.." jawab N ketawa kecil.

Kini N mengongkek ah Zainah sambil mendukungnya mengelilingi bilik tidor ah Zainah. Dia meletakkan ah zainah ke meja solek, lalu menghenjut beberapa kali dengan kuatnya ke lubang puki ah zainah. ah zainah terasa dirasuk kesedapan dan menjerit-jerit sambil mengelus menerima keserronokan yang sedang dialaminya. Nikmat bila kontl N mengenai kawasan sensitif dalam farajnya.

"Urghh.." mereka berdua berdakapan, alu menjerit bersama-sama dan sampai ke kemuncak syurga nikmatt..

Hilang ah bila pukinya kehausan.. Hilang ah bila butuh N menerjah masuk dan menguasainya..

*****

Itu adventure pertama N di kawasan baru rumah sewaan ayahnya di Bkt S. Hilanglah giannya setelah beberapa bulan idak menikmati cipap wanita. Dengan adanya ah Zainah, isteri tuan rumah sewaan, menghilangkan kepinginnya. Di harap pembaca dapat berhibur dengan kisah N yang sudah lima belas tahun dalam tingkatan tiga sekolah menengah rendah. Tahun ini N menghadapi perperiksaan LCE. Para isteri, andalusia, janda dan makxik-makcik yang suka nak berkenalan dengan N majukan email ke wirasaujana@yahoo.com

E N D